Netnográf kutatás

Miért hatékony módszertan a netnográfia?

Gyors

Piaci trendeket tükröző insightokat kap

Elfogulatlan válaszokhoz jut

Kérdésfeltevés nélkül is kapunk válaszokat

Egy új piackutatási paradigma

Rengeteg felhasználóval & Sok egyéni hanggal rendelkezik

Nyelvi korlátoktól & Országhatároktól mentes

2-3 év tárolt adatok átvizsgálására szolgál

Költséghatékony

A kutatás menete

Kutatási terv

Kulcsszó-háló felépítése

Adatgyűjtés

Olvasás és feltárás

Értelmezés és elemzés

Fogyasztói insightok

3-5 hét

Megoldásaink

Monitoring Márkaelemzés

(havi/negyedéves)

Feltárja és követi a márkával és versenytársaival kapcsolatos fogyasztói aktivitásokat

  • Felmérjük a közösségi médiában zajló saját és kiváltott kommunikációt
  • Megmutatjuk a fogyasztói reakciók csúcspontjait és tendenciáit
  • Folyamatosan figyeljük márka és versenytársai online jelenlétét

Monitoring Kategóriaelemzés

(havi/negyedéves/féléves)

Olyan ügyeket és témákat tárunk fel amelyek a fogyasztók számára relevánsak, izgalmasak a témán belül

  • Összegyűjtjük a releváns témákat, amelyek aktivizálják a felhasználókat
  • Megkeressük a kategóriához, termékekhez kapcsolt motivációs tényezőket és gátakat
  • Felfedezzük a kategóriában legaktívabb szereplőket és márkákat – és folyamatosan követjük online jelenlétüket
  • Megmutatjuk a fogyasztói preferenciákban történő változásokat

Feltáró elemzés

(3-6 hónap diskurzusa)

Vizsgáljuk és elemezzük a kampányok, médiaszemélyiségek és események közösségi médiában kiváltott hatásait

  • Kampánymonitoring
  • Krízisemelés
  • Személyes imázskép
  • Esemény és szituációelemzés
  • Szponzorációs hatáselemzés
  • Médiaesemény tükör

Kvalitatív mélyelemzés

(1-2 év diskurzusa)

Átfogó kutatások üzleti és stratégiai döntések előkészítéséhez és alátámasztáshoz

  • Kategória feltérképezés
  • Márkakép vizsgálat
  • Fogyasztói profilok építése
  • Motivációk és gátak feltárása
  • Fogyasztói útvonalak feltérképezése
  • Közösségi média jelenlét meghatározás
  • Trendkutatás és trendkövetés

Milyen területeken alkalmazható?

Márkaérték feltárás

Célcsoport szegmentáció

Kampánykövetés

Termékfejlesztés

Versenytárs feltérképezés és tracking

Fogyasztói szokások és gyakorlatok

Kommunikációtervezés

Scroll to Top