Netnográf kutatás
Miért hatékony módszertan a netnográfia?
Gyors
Piaci trendeket tükröző insightokat kap
Elfogulatlan válaszokhoz jut
Kérdésfeltevés nélkül is kapunk válaszokat
Egy új piackutatási paradigma
Rengeteg felhasználóval & Sok egyéni hanggal rendelkezik
Nyelvi korlátoktól & Országhatároktól mentes
2-3 év tárolt adatok átvizsgálására szolgál
Költséghatékony
A kutatás menete
Kutatási terv
Kulcsszó-háló felépítése
Adatgyűjtés
Olvasás és feltárás
Értelmezés és elemzés
Fogyasztói insightok
3-5 hét
Megoldásaink
Monitoring Márkaelemzés
(havi/negyedéves)
Feltárja és követi a márkával és versenytársaival kapcsolatos fogyasztói aktivitásokat
- Felmérjük a közösségi médiában zajló saját és kiváltott kommunikációt
- Megmutatjuk a fogyasztói reakciók csúcspontjait és tendenciáit
- Folyamatosan figyeljük márka és versenytársai online jelenlétét
Monitoring Kategóriaelemzés
(havi/negyedéves/féléves)
Olyan ügyeket és témákat tárunk fel amelyek a fogyasztók számára relevánsak, izgalmasak a témán belül
- Összegyűjtjük a releváns témákat, amelyek aktivizálják a felhasználókat
- Megkeressük a kategóriához, termékekhez kapcsolt motivációs tényezőket és gátakat
- Felfedezzük a kategóriában legaktívabb szereplőket és márkákat – és folyamatosan követjük online jelenlétüket
- Megmutatjuk a fogyasztói preferenciákban történő változásokat
Feltáró elemzés
(3-6 hónap diskurzusa)
Vizsgáljuk és elemezzük a kampányok, médiaszemélyiségek és események közösségi médiában kiváltott hatásait
- Kampánymonitoring
- Krízisemelés
- Személyes imázskép
- Esemény és szituációelemzés
- Szponzorációs hatáselemzés
- Médiaesemény tükör
Kvalitatív mélyelemzés
(1-2 év diskurzusa)
Átfogó kutatások üzleti és stratégiai döntések előkészítéséhez és alátámasztáshoz
- Kategória feltérképezés
- Márkakép vizsgálat
- Fogyasztói profilok építése
- Motivációk és gátak feltárása
- Fogyasztói útvonalak feltérképezése
- Közösségi média jelenlét meghatározás
- Trendkutatás és trendkövetés
Milyen területeken alkalmazható?
Márkaérték feltárás
Célcsoport szegmentáció
Kampánykövetés
Termékfejlesztés
Versenytárs feltérképezés és tracking
Fogyasztói szokások és gyakorlatok
Kommunikációtervezés